Jumaat, 23 Ogos 2013

PARODI filem Bawang Putih Bawang Merah lagu Perigi Biru

Rasanya lama saya tidak update blog say ni.....kekngan masa dan beban tugas di sekolah. Tidak lambat kiranya saya ucapkan selamat hari raya buat semua...Dikesempatan ini saya menyusun sepuluh jari sepanjang saya berkarya, ada menguris hati dan perasaan semua..maaf dipinta..
    
Kali ini PARODI saya berlainan sedikit... parodi saya yang lain memerlukan miming nyanyian...kali ni sya mengikut percakapan lakonan pelakon hebat era 50a.Allahyaham Seniwati LATIFFAH OMAR....Teringat Allahyarham berlakon bawang putih bawang merah...kalau tidak silap filem itu dikeluarkan pada tahun 1959...Sama2lah kita sedekahkan ALFATIHA semoga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..AMIN..

Menjadi cerita saya buatlah parodi bawang putih bawang merah....semoga anda terhibur...slamt menonton semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan