Isnin, 4 Februari 2013

Galau PARODY - Dato Siti Nurhaliza Miming Chegu Man

Salam semua.....
Video terbaru  dendangan Dato Siti-GALAU.....Lagu ini adalah ciptaan orang seberang....
Tajuk asalnya PUSARA HATI yang ditukar tajuk baru iaitu GALAU (Tidak selesa, kesedihan, kehilangan, keseorangan....)

           Video ini saya rakam di kampung saya di Pontian....dalam keadaan hujan, saya masih bersemngat untuk merakamkan video tersebut...rakaman bermula jam 4.00 petang dan berakhir 6.00petang..persiapan alatan dan keperluan telah saya sediakan terlebih awal...nasib baiklah ada sponser daripada CIK YAH yang meminjamkan baju simpanannya yang comel itu..kikikikiki

           Semoga kawan2 semua enjoy menonton video saya ini...salam kenalan semua.....

.

.

1 ulasan:

  1. hahah XD lawaknya, suka suka.
    tahi lalat tuh yang mantap. hahah XD

    BalasPadam