Sabtu, 30 Mac 2013

PARODI Putih Putih Melati - ST12 miming Chegu Man

Alhamdulillah saya dikurniakan kesihatan yang baik untuk saya teruskan kehidupan seharian...Ini tentng Video saya terkini Parodi Putih Putih Melati ST12.Buat pertama kali saya menghasilkan video tanpa bantuan sesiapa...selama ini saya ada menggunakan khidmat kamera men..tetapi kali ini saya terpaksa bergerak sendiri tanpa bantuan sesiapa..Akhirnya terhasillh video tersebuat.
      Untuk menghasilkan video tersebut, saya terpaksa ke JB untuk merakamkn video menggunakan 'Green Screen' yang sudah saya sediakan di rumah...
    Saya mulakan dengan menghitamkan muka menggunakan warna air....cabarannye, saya terpaksa berhati2 dalam penggerakan..takut2 terkena dinding rumah..habis satu kerja saya nak menghilangkannya....selepas selesai barulah saya balik semula ke kampung untuk proses seterusnya...(Cuti sekolah jadi masa tu saya bercuti di kampung Pontian).
 Lokasi pengambaran hanya di belakang rumah sahaja..Sekarang sedang hangat memperkatakan seorang lelaki yang memimingkan lagu Sayang, Shae....saya pun tak ketinggalan meniru gayanye..kikikikiki...tergedik2 rasa diri ini....hahahaha...tapi kita enjoyyyyyyyyy.....
      Video saya ni mengambil masa 3 hari pengambaran memandangkan cuaca yang tidak menentu membataskan segala aktiviti......
       Selesai sesi pengambaran, kerja yang paling rumit ialah sesi mengedit video....huhuhuhu amat rumit loooo.....Banyak kerja....edit sini tukar sini..masuk situ alih sana..huhhuh rumittttttt!!!!!! Tepat jam1.30 pagi, hari jumaat barulah video saya siap...lega rasa....huhuhuh..

Buat semua semoga bergembira ya menonton video Parodi saya...Jika saya ada terover maaf dipinta...jika terkurang akan saya tmbahkan rasa di masa akan datang...Jika kamu semua meminatinya letak komen dan LIKE la video tersebut..terima kasih kawan2 semua....senyum selalu....

"Anda ceria, saya turut gembira.....".

 
 

   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan